niedziela, 9 marca 2014

Konkurs!



Z okazji setnego lajka na naszym fanpejdżu mamy dla Was konkurs!
Do wygrania są aż dwie nagrody! Ja przygotowałam morską poduchę, a Małżonek czadowy stempelek!
Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział?
Po pierwsze zdecydować, co chcecie dostać, poduszkę czy stempel ;)
Wkleić powyższy baner u siebie na blogu odsyłający do Kikulove i/lub polubić fanpejdż Kikulove i publicznie udostępnić post o konkursie, a następnie napisać w komentarzu (pod tym postem lub na facebooku), którą nagrodę wybieracie.
Będzie nam bardzo miło (nie jest to konieczne), jeśli dodacie Kikulove do listy obserwowanych blogów :)

Zabawa trwa do pierwszego dnia astronomicznej wiosny, czyli do 20 marca, do północy :)




16 komentarzy:

  1. To ja (chyba) pierwsza ustawiam się w kolejce po stempelek. Poducha też superowa, ale kolorystycznie mi nigdzie nie pasuje ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. na blogu pierwsza :))
    stempelek jest moim faworytem, bałam się, że nikt nie będzie chciał poduchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyciągam łapki po stempelek- co prawda podusia jest cu-do-wna, ale wprowadziłam w pokoju mojego skrzata zamiast niebieskiego zielony ;) A wieloryb po prostu rules!
    Pozdrawiam cieplutko
    banerek u mnie wisi http://myhouse-myworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Poducha,a tak w ogole ja tu wpadlam przez przypadek i sie zakochalam. Stempelki sa rewelacyjne, koniki przecudowne. Chyba nie spelniam warunkow konkursowych, bo nie mam bloga, ale zamieszczam na facebooku (wcale sie nie obraze jak nie bede brala udzialu). Ogolnie chcialam tylko napisac, ze piekne rzeczy robicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie blogujący wystarczy, że polubią profil na fb i udostępnią post :)
      oczywiście będziesz brana pod uwagę przy losowaniu :))
      dziękuję i pozdrawiam ciepło!
      Asia

      Usuń
  5. To bylam ja Edyta Koch, z wrazenia zapomnialam sie podpisac ;) Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam ani bloga, ani profilu na fb (nie lubię portali społecznościowych) ale z miłą chęcią dołącze do grona obserwatorów. Podusia przecudna idealnie pasowałaby do pokoiku mojego półrocznego synka, ale ponieważ nie spełniam wymagań mogę sobie o niej pomarzyć i nacieszyć oko na fotce. Pozdrawiam
    nikau2009@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale genialne!Jestem zachwycona i poduszka i stempelek czadowy!Bardziej stawiam na stempelek, choć poduszka tez jest słodka!ciężki wybór ;)))
    Miłego dnia!
    Marta z mylittlehomemypassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo chętnie ! Na podusię :-))) Piękna ! A co tam gadam - cudowna jest ! :-)))) Nie ,żeby stempelek był gorszy - tylko ,że poduszka bardziej taka moja ! :-)))
    Trzymam mocno kciuki za siebie !
    Dodaję do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  9. o jeszcze zdążyłam. Zapisuję się bo nagrody bardzo fajne. Hm... chyba bardziej przyda mi się stempelek :)
    FB nie mam ale już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna podusia :) cudna, choć mi nie będzie pasować to już wiem, że mój 6 miesięczny bratanek się ucieszy :)
    banerek u mnie w zakładce giveaway
    ściskam i gratuluje 100 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduszka urocza w sam raz do morskiego pokoiku mojego roczniaka :) Obserwuję jako Marika

    OdpowiedzUsuń
  12. poduszka jest świetna,byłaby idealna do pokoju mojego synka także szybciutko się zapisuje do zabawy :)
    baner wklejony :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wyciągnę rączki po podusię, bo również mam w domu maleństwo, zamieszkujące marynistyczny pokoik :)
    a bloga bardzo chętnie dorzuciłam do obserwowanych, bo Twoje prace są cudne.
    Pzdr! Basia

    OdpowiedzUsuń
  14. No, w ostatniej chwili :) Poduszka jest prześliczna i myślę, że mojemu Kubusiowi też by się spodobała. PS. W sprawie mojego stempelka odezwę się na dniach. Myślę ciągle nad różnymi opcjami :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń